fredag 4 maj 2012

Så är det dags igen

Världen går under 30 juni i år.
Allt enligt den  religiösa sekten Growing in Grace. 
Sektledaren säger sig ha direktkontakt med Paulus.
Jesus är bara en irrlära enligt honom.


För mig spelar det absolut ingen roll vem eller vilka de religiösa tillber.
Bara de håller sina tankar och läror för sig själv.
Tyvärr är det väl så att de flesta krig beror på olika religiösa motsättningar.


Såna här skrämselattacker kommer då och då.
Nästa datum vi ska vara rädda för är 21/12 i år.


Jag har nog tänkt mig ha en lugn och skön födelsedag detta år också.
21 december är min dag. Här ska det inte komma ngn apokalys och förstöra den.








3 kommentarer:

Yvonne sa...

Godmorgon! Även grannarna hör mitt porlande vattenfall och tycker att det är mysigt. Ha en bra dag! Morgonkram!

Carina Sjölund sa...

Våra födelsedagar ska vi vara rädda om :)
Och sådant tjafs tror jag inte på!!!
Fredags kramen♥

Lisbeth sa...

Vad jobbigt det måste vara att vara rädd så många gånger om året. Nej det där skulle aldrig någon lyckas få med mig i.
Jag tror på sommaren jag men jag vet inget datum
Ha det gott