lördag 25 oktober 2014

Folkvandring Österut

I dag blir det till att resa Österut.
Västervik nästa.
Och ingen kan väl gissa varför?

Just det.
Bowlingserien sänder oss i alla väderstreck.
(Förutom söderut)
Och tro det eller ej.
För oss är det en Derbymatch.
Båken är våra kompanjoner. 
Laget som övriga lag möter samma dag som de möter oss.
Vi ligger just nu 3;a i serien . 2 poäng efter ledande lag men vi har två mindre spelade matcher.

Samtidigt som jag tar mig till Västervik åker gubben med sitt lag till Hultsfred.
Vi ska med andra ord åt samma håll.




6 kommentarer:

siitawelamsson sa...

God morron. Skönt att bara sitta hemma o sticka i detta busväder. Hoppas ni vinner iaf. Kram

Anonym sa...

Mors,,jaha ni ska åt samma håll,då kan ni samåka,kanske..Ja nog är det så att en del av de gamla namnen är populärare än en del andra..
Håller en tumme för dig i bowlingen..Haé Kram.

yvonne sa...

Jag håller tummarna att ni slår bara strike!!!.(det heter väl så?) ...Jag använder mixer mycket till såser och soppor.. Kram!

arvidochlydia sa...

Bowling är så roligt ! :-)
Var med i ett jag en gång som hette "Rektorns dotter". Lycka till med strajkar och spärrar.

Ama de casa sa...

Hoppas det gick bra idag då :-)

Fenixmonas sa...

Tur ni inte skulle västerut för då hade ni fått släpa med er båt också...för säkerhets skull. Kramiz