måndag 25 november 2013

En förslappad människa?

Hur har det blivit så här.
Från att ha varit en morgonpigg människa som hoppade upp innan klockan ringde så har jag blivit en sjusovare.
Inte så att jag sover halva förmiddagen men nu för tiden kan jag gott vända på mig och sova till 8:00.
Inget dåligt samvete för detta alls.

I dag var det väl så att till 8 kunde jag inte sova men 2 znoozar hanns med innan jag svängde de lurviga över sängkanten.

Jag som behöver ta det lugnt på morgonen fick därmed lite brådis.
I med medicinen och sen frukosten.
Nu kommer den stora frågan. 
Kommer mitt illamående att ge med sig innan jag åker till jobbet eller ska jag ta med en påse på vägen?

Idag är det Theas tur.
Tala om sjusovare.




2 kommentarer:

Siita sa...

God fm. Här blev det att klä på sej direkt o åka till sjukhuset. Skulle ta nya prover fastande. Köpte en kaffe när jag var klar, sen hem. Nu är det lugna gatan igen, till nästa omg. Kram

Mita sa...

Ja det där lät som en knivig fråga,
Förmodligen tog du med en påse för säkerhetsskull, och som sagt,så kan det bli om man vill snooza lite längre..**
Kramiz♥