fredag 11 april 2014

Tidsfördriv

Helt rätt i tiden.

Det är inga tvivel om vilken månad det är.
Om inte är det bara att titta ut.
Sol, regn och hagel avlöser varandra.
Vad gör man då?

Jag gör som många andra.
Spelar Candy Crush.
Men banorna har tagit slut igen.
Efter bana 545 är det stopp.
Så det är bara att vänta på nästa uppdatering.

Väntar gör jag med Farm Heroes Saga.

Men bara med de liv jag fått.
Datorn är inte det enda i mitt liv.
Den är bara lite tidsfördriv när jag fått tid över.
Oftast spelar jag bara på morgonen under tiden jag mår illa och när jag måste hålla mig i stillhet.

Nu däremot vilar inga ledsamheter utan jag ska ta mig en tur med snabeldraken.




1 kommentar:

tomtan sa...

Här är de Farn Hero som gäller.... Blir så irriterad när jag inte fixar en bana :D
Trevlig helg!