tisdag 19 juli 2011

Chockad

Att få tråkiga besked på semestern är inte roligt. Min  närmsta arbetskamrat har gått bort. Tidigt på morgonen ramlade hon ihop i hemmet.
Vi två var som parhästar och hade arbetat ihop under många år. När jag var f-ledig vik. hon för mig som övertandsköterska.
En gladare person får man leta efter. Alltid nära till skratt och hon var alltid så positiv.
Så sorgligt nu när hon hade tänkt gå hem lite i förtid för pension.
Så alla därute. Lev livet här och nu. Skjut inte upp ngt ni vill göra till morgondagen.

9 kommentarer:

Mollan sa...

Åh.... Jag beklagar sorgen... Kramar

Siita sa...

Så har jag oxå tänkt. Därför har jag gått ner till 80%. Tar en dag i taget. Kram

Anonym sa...

Livet är som en skör tråd.....beklagar verkligen din väns död.
Det gäller att fånga dagen och njuta så mycket det går!
PS: Känner du för en fika på stan eller är du fulltecknad? KRamar

♥ Carina ♥ sa...

Jag beklagar din förlust. Jag miste en arbetskamrat för en månad sedan och hon fattas oss verkligen.
Livet kan förändras på en sekund, och blir sig aldrig mera likt igen...
*kramar om*

Petra sa...

Beklagar din sorg.
Inte kul att komma tillbaks till jobbet och hon inte är där :(
Kram

Anonym sa...

Men så hemskt och orättvist! Beklagar sorgen.
Kram!

Afrodite sa...

Usch vad trist och jobbigt! *kramar om*

Elly sa...

Jag förstår att detta känns tungt. Beklagar sorgen.
Kramar

Stattinskan sa...

Åh, fy så ledsamt och sorgligt! Vilken chock för familjen!
Kram fina du!