tisdag 26 juli 2011

Ny färd

Idag bär det av igen. Västerut även denna gång.
Falkenberg är målet idag. Nej, inte Ullared utan till själva staden.
Svärmor som är därifrån ville åka ner och besöka kyrkogårdarna där hennes anhöriga ligger.
Jag har packat ner badklädernaför ett besök på Skrea kan ju inte missas.
Om ngn missat så är jag ett riktigt vattendjur och tar alla chanser till en simtur.
Även om jag kanske tycker att Strömstads salta vatten är mer hav än det bräckta i Halland.
Det är ngt visst med Bohusläns skärgård och karga klippöar.

3 kommentarer:

Siita sa...

God morgon. Om du är kräfta så är jag en Katt. Jag gillar inte kallt vatten på magen. Sen är jag en dålig simmare, fanns ingen simskola när jag var liten. Hoppas ni får en god tur då. Kramitz

Roffe sa...

Godmorgon.Idag härlig morgon med sol.Igår solade 2 timmar.
hoppas på en fin dag idag med.Ha en skön dag.kram

Petra sa...

Då hoppas jag på att ni får lite sol på er idag med :)
Kram