fredag 26 augusti 2011

Vilket väder!

Varmt och soligt.
Så det blev solstolen när jag kom hem.
Tills jag kom på att jag äter penicillin.
Och denna medicin går ju inte ihop med solning.
Så nu är det skuggan som gäller.
Så typiskt. Den sista sommarvärmen är här och jag kan inte njuta av den.
Det närmsta dygnet kommer tempen inte att gå under 20 grader.
Vem sover gott i den värmen?
Men varför klaga.
Vi får vara glada att vi inte bor i New york.
ExtremStorm ingång är betydligt värre än lite värme som ju är ganska behagligt.

3 kommentarer:

Carina Sjölund sa...

Vilken tur att jag ska vara vaken i natt då :)
Men solen kommer visst åter i morgon, när man ska SOVA!!!!
Kramen fina du♥

Siita sa...

Nu har jag börjat plocka av plommonen. Dom mognar i denna värme fort. Kram

Petra sa...

En storm med samma namn som min jobbarkompis, även hon är lite stormig ;)

Kram