onsdag 5 oktober 2011

Mitt i veckan

Hösten är här och med den all färgprakt ute.
Undrar var jag förlagt min kamera? Har letat som en liten blå men icke.
Skulle så gärna ta en tur i naturen med den. Jag får skicka ut dottern med sin fina kamera i stället.
Snart dax för arbete. För tillfället känns arbetet som en avkopplande aktivitet.
Det är då mina tankar kan vara på annat håll än runt pappa. Pappa mår bättre och har nu sluppit de flesta av maskinerna som höll honom vid liv. Däremot har han ett vak som sitter hos honom hela tiden.
I dag blir det i varje fall inget besök hos honom utan efter arbetet åker jag direkt till bowlinghallen för lite träning.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mors,,Ja det är hon ensam om,,at vara både syster och bror..Slarver,inte får du väl lägga bort kameran,,sök vidare..Haé Kram.

Sand mellan tårna sa...

Hoppas du hittar din kamera. Ligger säkert på ett väldigt bra ställe:)