onsdag 23 november 2011

Väckning pågår

Sovmorgonen är slut och nu gäller att få igång arbetarna på Huvudkontoret.

De väckes lämpligen med lite mutor i form av en kopp te och en macka,

Börjar jag sent får jag också jobba sent. Någon jäkla ordning måste det ju vara. Helst hade jag börjat tidigt varje dag men eftesom jag är solidarisk så tar jag lika många sena som tidiga pass.

Sen är det Onsdag och vart jag tar vägen då är kanske väl känt.
Träningsdags. (Kan behövas. I helgen är sista matcherna för i år. )


2 kommentarer:

Tomtan sa...

HA en bra dag! Här ska det slappas och hoppas att magen tycker de åxå...

Chiquita sa...

Önskar dig en härlig eftermiddag
;-)
Sv:Här har dom provat att byta kattsant men jag gillar bäst den här lite grova och rejäla sanden... Dessutom måste de städa den två gånger per dag eftersom jag kissar så mycket... Min doktor har nämligen sagt att jag måste dricka extra mycket ;-)