Torsdag och en kort dag.
Men eftermiddagen är vikt åt att försöka reda upp vad KappAhl gjort.
Eller är det banken?
Gubben var i måndags och handlade och i går kväll upptäckte vi att de dragit köpsumman två ggr från kontot.
Det blir inga billiga kläder det.
Om det är hos Handelsbanken eller hos KappAhl felet är begånget är ju frågan.
Hur som helst vill vi ha våra pengar tillbaka. Och i såna fall brukar det ta två bankdagar. Varför?
Och en liten kompensation för arbetet vore på sin plats. Om vi behöver åka in till stan för att reda ut det kostar det ju pengar för oss. Både i reskostnad och p-avgift.
3 kommentarer:
Godmorgon!Jag tror att det är affären som gjort fel. Hoppas att det finns någon som tar över Men jag misstnker att de får göra om den för den är i ett svårt program.Morgonkram!
God morgon!
Tröttsamt när sånt händer, så mycket merjobb. Hoppas det löser sig smidigt.
Hmmm....jag tror att Kapp Ahl ligger lite risigt till. Ett sätt att ta ut kompensation? Kram
Skicka en kommentar