tisdag 7 februari 2012

Vattenhål

Vilken tur att pappas lägenhet fanns halvvägs till jobbet i morse.
Minus 17 och jag höll på att frysa häcken av mig och sprang upp i värmen 10 minuter.

Passade samtidigt på fylla vattenlåsen i lägenheten. Skulle inte vara roligt om de torkade ut.
Men eftersom jag glömde vattna blommorna så är det risk att torkan drabbbar dem.

I kväll när jag gick åt andra hållet var det bara minus 4 och det kändes riktigt varmt.

Nu är jag 2000:- fattigare men bilens bromsar är fixade.


4 kommentarer:

Emma sa...

Hatar kylan även om vi inte riktigt haft så många minusgrader. Ja bebis har det varmt i magen iallafall :)
Kram

Camilla sa...

Här han temperaturen också åkt upp och ner.
Men för det mesta har det varit runt -20 grader.
Men idag är det "bara" -10.
Kram!

Sand mellan tårna sa...

Rena vårvärmen;)
För 2000:- kan man göra mycket roligt men bra bromsar är viktigt, livsviktigt faktiskt=)

Charly sa...

Bromsar är bra, även om priset är tråkigt att betala...
Hoppas du får kontakt med någon bra läkare som kan hjälpa dej må bättre i höften!
Kram Charly