fredag 30 mars 2012

Jodå!

Visst är jag vaken men det är inte mycket mer.

Sista arbetsdagen denna vecka och jag slutar redan 12:30.

I går fick  jag en smärre chock. 
Sjukhuset hade meddelat min pappa att det blir inget kortids utan han ska direkt hem.
Och då ska man tänka att bara för en vecka sedan körde kortidset in honom med ambulans till sjukhuset.
Vi har nu fått förklaringen varför han mådde så dåligt som han gjorde.
När han röntgades för drygt en vecka sedan fick han dricka kontrastvätska. Denna vätska passade inte en av hans mediciner och han blev virrigare än virrigast. 

Oc jag kan bara erkänna att min pappa i dagsläget är riktigt pigg. Bara det håller i sig nu. 
Förra gången han var hemma varade det i tre dagar.


4 kommentarer:

Yvonne sa...

Godmorgon! Hoppas att din pappa blir bättre,det är ju virrigt att bara inte veta vart man ska bo..Ja hönorna kan vara kloka dom med.. Kram!

Siita sa...

God morgon. Hoppas din pappa klarar att vara hemma denna gången o förblir pigg. Jag har Thea här så jag har tagit ledigt idag. Kram

Sand mellan tårna sa...

Skönt att sluta tidiga och att pappa är pigg.
Ha en bra dag!

Camilla sa...

Hoppas verkligen att din pappa mår bättre nu.
Kram!