onsdag 21 mars 2012

Tji promenad

Inte blev det någon promenad för mig i går kväll.
Pappa blev under eftermiddagen inkörd till sjukhuset igen.

I förrgår när jag var ute hos honom på korttidsboendet så var han mer än lovligt virrig och när det inte blev bättre tog personalen där beslutet att han skulle utredas.

Stackars pappa. Sedan den 5 september har han varit hemma i endast 3 dagar. Och undra om han kommer hem igen. 
Stundtals pratar han om att han kanske kan köra bil till våren och stundtals vet han knappt vem jag är.

I dag har min farbror lovat gå upp och hälsa på så att jag får lite egentid.
Tack min goa farbror Rolf.



3 kommentarer:

Stattinskan sa...

Ja, det är slitsamt - både för dig och din pappa. Jag har ännu så länge pigga föräldrar men jag fasar för den dagen de blir krassliga. Det är så många mil mellan oss.
Svar: Det där var inget bra svar - nu grusade du mina ursäkter ;-D

Sand mellan tårna sa...

Fy så jobbigt för både pappa och er.

Petra sa...

Det var inget kul att höra. Hoppas det ordnar sej för honom/er snart.
Sv: Fick ordning på bankid trots Chrome ;)

Kram