fredag 25 maj 2012

Aldrig nöjd?

Det är tidig morgon och jag kan bara erkänna att natten har varit svår.
Övervåningen på vårt hus blev rejält uppvärmt i går och det är inte lätt att sova i värmen.

Slutklagat på värmen.
Det är bara att gilla läget så länge som vi väntat.
(nästa natt flyttar jag ner)

Efter jobbet idag ska jag tillsammans med pappa träffa ett team som sysslar med avancerad hemsjukvård.
Sen blir det till att packa ner allt som dottern inte fick med sig i flytten för i morgon åker vi upp till E-tuna.



10 kommentarer:

Sand mellan tårna sa...

Ja klaga inte på värmen nu när den väl kommit men jag vet hur jobbigt det är att sova när det är för varmt. Som tur har vi ju ac att kyla ner med när det är som varmast. Inget vi behöver använda än dock. Solen ligger inte på våra sovrum alls så det håller sig svalt.
God morgon!

Petra sa...

Kommer ihåg när jag bodde hemma, övervåningen var hemsk på sommaren.

Kram

Sand mellan tårna sa...

Har använt samma tvättmedel i alla år här (använder en sköljmedel) så det vore ju konstigt om det skulle bero på det då det bara kommer vissa tider på året och inte jämt. Jag har även haft det i Sverige på vintern både hos mamma och mormor och dom har inte samma tvättmedel som mig så nä, det är det inte.

Anonym sa...

Mors,,Ja fy för att försöka sova i en bastu..
Kör försiktigt mot E-tuna,Ha en bra dag.Kramen.

Yvonne sa...

Godmorgon! Det var min Kjell som de skojade med på videon.. Ha en bra dag! Morgonkram!

Mita sa...

Ja nu klagar vi redan på värmen,men det är jobbigt att sova för både människor och djur i längden.
Men jag klagar inte,fast liite gnäller jag allt..
Nästa vecka blir det tydligen svalare igen så då får vi klaga på det,haha..
Kramen♥

Anonym sa...

Det är nog bara att digga läget.
För visst är det skönare med värme än med kyla

kram

Carina Sjölund sa...

Nu är humöret på topp, i denna underbara värme :)
Kramen♥

Ama de casa sa...

När det blir som värst här så flyttar vi ut i vardagsrummet. Där finns AC-n...
:-)

ansepanse sa...

nej, inte ska vi klaga över värmen även om det kan vara svårt att sova
Sv: nej, det blev ingen död fluga :)
jag föste ut den genom det öppna fönstret
kramar