fredag 31 maj 2013

Attans

Efter att ha farit runt i Skåne har vi nu installerat oss på hotellet i Lund.
Hotel Ideon 10 våningen.

På förmiddagen tog vi en sväng till Helsinborg/Helsingör.

Sen ner till dottern i Dalby utanför Lund.
När vi parkerade bilen i P-huset utanför hotellet slarvade jag bort mitt VISA-kort.
Tur som väl upptäckte jag det direkt när jag skulle checka in på hotellet. Gubben gick till automaten där jag hade stuckit in kortet och glömt det.
Men det var tyvärr borta.
Snabbt spärrade jag sen kortet.
Gubben har ju sitt med sig så det lider ingen nöd på oss.

Nu sitter vi och väntar på dottern och hennes Mattias.
En liten tur inne i Lund och sen ska vi bjuda ungdomarna på middag.

4 kommentarer:

Siita sa...

Slarvmaja. Hur det kan bli. Jag gjorde nästan samma sak en gång. Höll på att panta burkar o flaskor för ca 70 kr. Sen gick jag utan att ta kvittot. Det var också borta när jag kom på det. Kram

Yvonne ♥ sa...

Tur att du hann upptäcka och spärra kortet!Det har varit varmt här i Höör också på första våningen på Stampvägen.. Kram!

Ama de casa sa...

Ajajaj... Att slarva bort kortet sådär... Men annars verkar det fint :-)

MICKAN from QUEENS FIELD¸.•°`♥✿⊱╮ sa...

Det måste bero på värmen att du glömde kortet.

Hoppas ni har det bra ändå :)