måndag 5 augusti 2013

CV

Dags igen.
Som alltid känns måndagsmorgnarna lite jobbiga men det är bara att ta tjuren vid hornen.
När man väl är på jobbet så går dagen fort och sen känner man sig väldigt duktig när dagen är slut.

Nu har jag ju fördelen av att jag stormtrivs med mitt arbete.
Mitt CV där är långt.
Problemlösare, rörmokare, datatekniker, Försäkringskassans förlängda arm mm.
(När jag pluggade till tandsköterska en gång i tiden så stod just bl.a rörmokare som en del av yrket.)

Vi får se vad dagen har i sitt sköte.



2 kommentarer:

Siita sa...

God morgon. Hoppas du har att göra när du kommer till jobbet. Måste komma i håg att ändra min tid, för jag är dubbelbokad när jag ska dit. Kram

Camilla sa...

Mitt CV är inte långt.
Jobbade i 18 år på ett ställe och nu är jag inne på mitt åttonde år där jag jobbar nu.
Men man får vara mycket (städerska,vårdare,vaktmästare,kontorist,psykolog,tandhygienist,kock och mycket mycket mer ;)
Och det får väl också räknas? ;)
Kram!