måndag 16 september 2013

Sexigt?

Så sitter man här igen och inser att det är Måndag morgon och arbetsveckan ligger framför en.

I mitt fall kanske jag ska säga arbetsdagen.
Jag är ledig resten av veckan och försvinner ner till Skåne en sväng.
Dottern fyller år och eftersom jag hade en massa semesterdagar kvar passar det bra med lite höstsemester.
Vi får bara se hur det blir med den.
Under natten har halsen börjat att spöka.
De som ringer till mitt arbete i dag få svar av en dam som tagit till den allra sexigaste rösten.
Lite hest viskande.

Inget konstigt alls hos mig. 
Mina förkylningar brukar sätta sig på stämbanden.

Som sagt. 
Skåne ska invaderas i eftermiddag.

Vädret?
Lite mörkt för att uttala sig än men det blåser rätt så bra.




5 kommentarer:

yvonne sa...

Godmorgon!Jag ska hålla utkik efter en sexig tjej idag!!!!! Min dator är också en han.. Ha en bra dag Kram!

♥ Carina ♥ sa...

Vad härligt med lite semester och få umgås med din dotter :)
Hoppas att halsen slutar spöka nu också så du inte åker på nån dunderförkylning...
Önskar dig en fin vecka!
Kram

Sv: Jag gillar bara hösten då den är solig och fin. Blåst och regn, fy och usch! :)

Anonym sa...

Morron ! ja hösten och våren är förkylningarnas tid det är många som blir dåliga då. Ha det bra !

Melody and M.E sa...

Fy sjutton för dagens väder här på sydkusten, det blåser och regnar vågrätt! Sådant här höstväder kan jag hoppa över lätt!
Hoppas du kryar på dig snabbt och inte blir sämre när du kommer till det här vädret!
Kram
M.E

Siita sa...

Hejsan. Har varit till dina kompisar här idag. Var o tog bort tandsten. Ha en trevlig tripp till Skåne. Kram