lördag 5 oktober 2013

Vad är det som händer?

Återigen har min blogg genomgått en förvandling under natten.
Vad är det som händer?
En bugg eller ngn som leker med mig?
Av utseendet av döma är det i så fall någon som vill att jag ska framstå som en bokmal?

Idag blir det återigen billetning. 
Nu ska det hända något.
Vår Passat har snart uppnått 30 000 mil.

Under natten har det fallit ett stilla regn och ett mildare väder har ramlat in.
Fortfarande är det friska vindar ute.
Det är det som jag gillar med hösten.
Jag gillar inte bara åskväder utan även höst och vinterstormar.
Det är så mysigt att sitta inne och kura när man hör hur vinden tar tag utomhus.
Ska kanske döpa om mig till OvädersAurora.

Men först ska bloggen återställas.




9 kommentarer:

TantGlad sa...

Din blogg är ju jättefin ju.
Leta bil, så spännande och 30.000 mil är ju rätt mycket. Min lilla röda är 2 år nu, och gått 5000 mil och som jag tycker är mycket.
Roligt du skrivet idag åkso.
Varm lördagskram från mig!

Snäckskalsdalen. sa...

Vilket brabrev du fick igår! Måste kännas så stort och så bra så det är svårt att förstå. Nu håller vi tummarna fortsättningsvis också.

Min blogg har också genomgått förändringar under nätterna ett slag nu....det är nån nattuggla som är uppe och grejar runt alldeles väldigt. Men det brukar ordna till sig till slut.

Hittade hit via Melody and M.E.

Fin blogg har du!

Agneta kram

Siita sa...

God morgon. Vilken vädergumma du är. Gör bloggen till en bowlingbana ist. Kram

Anonym sa...

Hej du..Då skriker jag ut ett GRATTIS till er båda,,,(hördes det).
Här är det en grådag ,kan bli regn senare tror jag..Haé Kram.

yvonne sa...

jag hoppas att ni hittar en bra bil!Om du hade varit här hade jag gjort en likadan macka till dej! Kram!

Mita sa...

Mysko med dom där som pysslar med bloggarna på nätterna***
Visst är det mysigt att sitta inne och höra hur det blåser och regnet piskar mot rutorna. OM, man slipper gå ut med hundarna då,hehe....
Firar ni bröllopsdag i dag?
Stort grattis i så fall*
Kramiz♥

Melody and M.E sa...

Hm... nu hänger jag inte med! Firar ni idag?
Grattis i så fall! Spökar det på nätterna i bloggvärlden?
Inget jag märkt av en så länge, men jag har själv drabbats av något mystiskt, vaknar mellan tre och fyra och kan inte somna om! Fy farao så trött jag är på eftermiddagarna!
Så glad jag blir när jag läser om dina bra provsvar!
Sådant ska också firas!
Kramisar M.E

Anonym sa...

Hoppas ni finner en bra bil...
Jaa visst är Hösten underbar/Kram Annmi

Ama de casa sa...

Läskigt med en blogg som lever sitt eget liv...
;-)

sv: Jodå, min diabetes ÄR borta. Men jag vill hålla kollen. Skönast att kunna göra det på hemmaplan. Utskrivningsråden var att jag SKULLE hålla koll genom att gå till vårdcentralen med jämna mellanrum. I och för sig är det gratis - men tids- och tålamodskrävande.
:-)