söndag 9 mars 2014

Vinst

Återigen en vinst för laget.
Själv spelade jag hyffsat och det går betydligt bättre än vad det gjorde strax efter Jul.

Eftersom Klara dök upp strax innan matchstart blev det en varm tillställning.
Bowlingcity är ju begåvat med en glasentré.
Rena växthusvärmen.
Alla som har en pensionärskuvös hemma vet vad jag snackar om.

Nu blir det söndagsmiddag.
Tikka Masala och därefter ska jag faktiskt testa solfaktorn på trappan.

Gubben håller fast vid vintern än.
Skidor på TV lockar honom mer än solen.



4 kommentarer:

znogge sa...

Med tanke på vilket grått vinterhalvår vi har haft så passar jag på när solen visar sig. I dag får den kämpa lite men det ser inte helt fel ut...

Siita sa...

Solen kom till slut till mej med. Tror även vinden avtagit lite grann. +17 i solen nu. Snön smälter men det går sakta. Kram

Veiken sa...

Jag vet exakt vad du menar med värme. Vi hade 36 grader i vår kuvös idag! Grattis till ditt fina spel! Kramar

Fenixmonas sa...

Tika masala är supergott, precis som solen som lyste även över oss igår! Kramiz