torsdag 9 april 2015

Nätterna är svåra.


De flesta nätter är jag uppe och vandrar en stund.
Men i natt har jag tänkt bjuda in John Blund.

På dagarna känner jag mig som en vanlig frisk person,
Kanske bara lite tröttare.
Men när nätterna kommer så kryper även värken i musklerna på.
Men inte visste jag att man kunde få kramp i benhinnorna på framsidan av skenbenen.
Det gör ont kan jag lova.

Men jag ska inte klaga.
Jag lever och jag mår för övrigt bra.

Tack vare all forskning om blodcancer finns det idag medicin för min sort av leukemi.
Men mycket arbete återstår.

Ge gärna en gåva till forskningen .

Här hittar ni Blodcancerförbundets sida.





2 kommentarer:

Ama de casa sa...

Låter väldigt jobbigt, och att må illa varje morgon... Jag tycker du är oerhört stark!
Kram

znogge sa...

Ja, mycket arbete återstår men tack och lov så går forskningen och metoderna framåt.