torsdag 15 september 2011

Utgifter

Var kommer alla räkningar ifrån?
Vi hade glömt att tömma brevlådan igår och posten kom in nu på morgonen samtidigt med morgontidningen.
Tjockt med räkningar. Alla är inte våra utan sonen och dottern får ta sina egna. 
Autogiro? Har vi på ständigt återkommande bolag men vissa bolag har dåligt rykte. Viasat tex hade svårt att avsluta ett autogiromedgivande trots att vi sagt upp avtalet. 
Men ärligt så var ngr av kuverten på plussidan. Lite inkomster sitter aldrig illa.

10 kommentarer:

Pinglan sa...

Tänk vad skönt om man fick en månad utan några räkningar!! Tycker jag att man borde få!!

Camilla sa...

Det är så livet ska vara. Inkomster och utgifter :)
Kram och god morgon!

Sand mellan tårna sa...

Inkomster är ju betydligt roligare än utgifter. Dom kan man leva utan:)

MICKAN sa...

Slipper man någonsin från räkningar? Det skulle ju kunna vara en önskedröm ......

snigelpickan sa...

Tråkigt när det krånglar sig med saker och ting... Annars är autogiro kanon tycker jag. Om jag inte tar det brukar jag ta E faktura, eftersom man då bara behöver gå in och godkänna räkningen, inga krångliga nummer att skriva in osv :P

Hade bra

Siita sa...

Ska bli roligt att se om jag får pengar från FK. Annars kan jag inte betala mina räkningar. Kram

Sussi sa...

Så här mitten av månaden brukar vara räkningstid! Trist att hämta in posten. Men det låter som om du har lite roligt mitt i eländet ändå :)

kramisar

Tomtan sa...

Ordning och reda löning på fredag!
Ett gammal bra ordspråk.... MEN... De slår ju bara in ibland... *ler*

Petra sa...

Konstigt att fönsterkuverten aldrig sinar...

Kram

ViasatSupport sa...

Hej Aurora!
Jag beklagar att ni har upplevt problem angående autogirot.
Om du skulle kunna maila in era person uppgifter till socialmedia@viasat.se
så ska vi se till att undersöka detta och se till så att detta autogiro är avslutat och att allting är i sin ordning.

Med vänliga hälsningar
Alev, ViasatSupport.