lördag 14 maj 2011

Hur ska det bli

Morn.
Jag brukar för det mesta ha koll på vad det ska bli för väder. Men idag så vet jag nada.
Och tittar man ut så verkar naturen ha svårt för att bestämma sig.
I en sak har den ändå bestämt sig.
 Pollenhalten är jämn. Jämt hög vill säga. Varje morgon är lika eländig.
Här ska det bli en slappardag.
Fördelen med att ha folk hembjudna mitt i veckan är att all städning är klar till helgen.
Fast jag borde nog plocka fram kläderna som jag ska stryka. Korgen blev insatt i garderoben för att inte synas.
Äsch. Det är en dag i morgon också.


7 kommentarer:

Siita sa...

Här ska vi gratta Ingela idag. Thea är hos oss tills imorgon. Mor o far hennes är på rockkonsert. Kram

Stattinskan sa...

Jag stryker sällan numera - kan ju bero på att jag inte har kläder som behöver strykas ;-)
Gomorron fina Aurora

Anonym sa...

Mors,,ja i går var det bara hela gubbar som spelade,,skitkul att finalen spelas av Swe och Fin..Spännande.Haé Kram.

Yvonne :-) sa...

Morn!Bilarna är helt övertäckta av pollen. Ja dom gubbarna som vi åt var goda.Kram!

Carina Sjölund sa...

Vi ska på 40 års kalas i dag!
Ska bli skoj :)
Och i kväll blir det att heja på Eric!
Kramen på dig♥

Tomtan sa...

Här hotar de med snö....

Anonym sa...

Jag stryker aldrig nuförtiden. Tycker att skrynklorna matchar rynkorna :-)

sv: Här har jag suttit och väntat med kameran i högsta hugg på den där åskan du pratade om. Men solen bara skiner, och skiner, och skiner...
:-)