måndag 29 augusti 2011

Klart vi är sämre

Tjejer är sämre på fotboll enligt Arne H.
Klart vi är om han menar att vi inte har samma brinnande intresse.
Annars spelar tjejerna fotboll på sina villkor.
Men det är oftast killar som släpper allt annat om det är fotboll på TV eller en bra match att se live.
Det är inte många tjejer som spökar ut sig i allehanda kläder för att stödja sitt lag.
Allt det där är vi sämre på.
Och jag kan faktiskt vara så ärlig att damfotboll inte håller samma klass som herrfotbollen gör.
Men ändå kan jag njuta av en fotbollsmatch av båda sorter.

3 kommentarer:

Tomtan sa...

JAg tycker "vi" spelar "snyggare" *ler*

Siita sa...

Tjejerna har ju inte alls samma förutsättningar heller. Kram

Sand mellan tårna sa...

Är inte särskilt intresserad av fotboll. Däremot hockey, det älskar jag. Skulle jag dock kolla fotboll väljer jag herr före dam. Men visst är även damerna duktiga.