tisdag 3 januari 2012

Svårväckt

Helt slut somnade jag framför TV:n i går kväll.
Jag hade inte en chans att hålla de ljusblåöppna.
Och inte en chans att ngn kunnat väcka mig under natten.

Jag ska på förmiddagen i väg för attt ha vårdplaneringsmöte om pappas framtid.
Hoppas de fattat att han inte ska hem än. Vårdinrättningar har alldeles för bråttom att slänga ut sina vårdtagare. (eller brukare som det nu heter)

I kväll går jag in i JP-fighten.
En individuell bowlingtävling.
Kvalspel för mig i kväll. Gubbens tur i morgon.


3 kommentarer:

Siita sa...

God morgon. Hoppas dom begriper att din far inte kan vara ensam i sitt boende. Min dotter jobbar som assistent åt en dam som inte kan något ligga o sova o träta allt hon kan. Dom får sondmata henne o det tar ca 4 timmar. Vilket liv, då vill jag hellre dö. Kram

Maria sa...

Lycka till med både möte och bowling!

Yvonne :-) sa...

Godmorgon!Stå på dej när det gäller din pappa! Dom "gamla" spelen tycker jag är bra,man får tillfälle att prata med varandra. Morgonkram!