fredag 20 januari 2012

Ung och snygg?

Kortet från igår visar en Aurora i 30-årsåldern.
Två från vänster i övre raden. Precis som en del gissat.
Jag tror jag togs på namnet.
Av alla de damerna är det bara jag och en tjej till som fortfarande är aktiva.

Men just nu är aktiv det minsta jag är.
I varje fall i bowlinghänseende. Jag har fortfarande ont i höften och har fått en remiss till rtg.

I dag har det varit full rulle. Haltande har jag tagit mig fram inne i stan och uträttat en del ärenden.

Och  precis när vi gick över kanalen mellan Östra och Västra Jönköping tittade Klara fram. Vad gott det kändes med lite solljus.


7 kommentarer:

Anonym sa...

Det finns endast ett fåtal som åldras med stil, och knappt har en rynka trots att de är gamla. Nu syftar jag på de som inte har skönhetsopererat sig.

Japp, en god bok är ofta det bästa sällskapet. Och en kopp fika förgyller det hela

Ha en trevlig kväll

Anonym sa...

God kväll,,vår lokaltidning har ibland sådana förr o nu bilder,men sällan från min by,,hoppas du får komma till röntgen fort..Haé Kram.

Ma sa...

Då vet vi hur då såg ut för ett antal år sedan. Hoppas det inte är något allvarligt med Din höft. Lika bra att få den röntgad och uppkollad vad det är som är fel. Krya på Dig...

Sand mellan tårna sa...

Jag tog det på namnet i alla fall annars hade jag aldrig kunnat gissa. Tror aldrig jag sett en bild på dig här på bloggen faktiskt.

Ma sa...

Då har vi sett ett ungdomsfoto på Dig. Hoppas Du blir bra i benet snart...

Mollan70 sa...

Härligt med sol i kalla januari. Hoppas du får vila höften nu och slipper en massa måsten. Kram

Siita sa...

God morgon. Ja jag tog det oxå på namnet. Vet ju inte hur du ser ut, för du kom ju inte till träffen jag fixade. Kram