onsdag 14 mars 2012

Puhhhh!

Pappas sjukhusbesök är nu avklarat.
Det tog "bara" tre timmar men då har jag inte räknat väntetid med färdtjänsten.
Undrar hur han känner sig nu. 
Jag tyckte det var jobbigt att sitta i väntrummet och då är jag frisk. 

Men det var ju tur att jag var utvilad.
Ska jag vara ärlig avvek jag en stund och åkte och tränade. Gubben däremot höll ställningarna hela tiden.

I morgon ska jag ta med mig frisörsaxen till pappa och ansa håret på honom. 
Ännu ett yrke att lägga till mitt CV.
Jag har fuskat förr. Billigt och bra.

I kväll är det Tussens tur

3 kommentarer:

Fenixmonas sa...

Jobbigt med lånhga väntetider...Jag klippte till min pappa i lördags, nästan snagg, men han gillar det! Kramiz

Siita sa...

God morgon. Frisör kan jag oxå lägga i CV, klipper till gubben ibland. Fast mest är det Ingela som gör det. Kram

Petra sa...

Inte kul att det ska ta sån tid.
Hoppas det går åt rätt håll med pappa.

Kram