lördag 21 april 2012

Tjocka

Efter åskvädret håller nu en tjock dimma på att lägga sig. 

Snart ser jag inte huset mitt emot.

Åskan kom smygande söderifrån men de östra kommundelarna "drabbades" mest.
Som vanligt så snuvades jag på skådespelet.

Det enda vi fick rejält av var regnet. 
Så nu är gatan full av stora feta maskar. 

Det här regnet sätter säkert fart på grönskan i trädgården.
Snart så är vi ifatt Stattinskans Malmö.



Eftersom jag inte har några blomster från i år så får ni hålla till godo med förra årets bilder.





4 kommentarer:

Ama de casa sa...

Ååååhhh... så nära, men ändå så långt bort... Nästa gång är det nog din tur att få tor på besök :-) (Fast inte FÖR nära!)

Yvonne sa...

Här har det varit bra väder hela dan.Jag köper inte skor så ofta,jag har ett par MBt skor innan så jag vet att jag kan gå i dom. Kram!

Sand mellan tårna sa...

Det var ju lördag och för många betyder det in i dimman;)

Fenixmonas sa...

Ingen åska här men regn så solen lyser med sin frånvaro. Kramiz