lördag 19 maj 2012

Dålig timing

När alla förmiddagsbestyr var klara bestämde jag mig för att sätta mig på altan och ta det lugnt i solen.
Vad händer då? 
Klara hade annat i tankarna och gömde sig bakom molnen.
Så jag uppsökte närmsta lediga soffhörn framför TV:n. (gubben satt i det andra)
Orientering stod på schemat men under tiden mina tankar orienterade färdigt så bestämde gubbarna på kontoret att jag behövde lite vila så jag slocknade totalt.

Så här är jag nu. Pigg  Nyvaken och lite seg. Men det är ju en sen Champions Leaguematch i kväll och tills dess är mina blå säkert vidöppna.


Nästa helg åker vi till Dottern och jag får äntligen gosa med mina älsklingar igen.

3 kommentarer:

Maria sa...

Då var det ju bra att du vilade en stund så att du orkar se fotbollen!

sv: Jag får inte lämna avdelningen så det där med frisk luft kan jag glömma på ett par dagar. Kanske hinner jag ta mig en nypa luft när jag ska åka ambulanstransport till Lund på måndag....
Tack för all omtanke inne hos mig - det betyder massvis ♥

Stattinskan sa...

Mitt X har tjatat öronen totalt döva med kommande "PL" ... Jag tittar på utbildningskanalen och låtsas att jag blir skitfylld med intelligens ;-D

Mita sa...

Fotbollen kollar gubben på nu,och jag sitter här och funderar på vad jag ska se på. Men antagligen somnar jag i vilket fall,
Kramiz*