söndag 13 maj 2012

Fångat dagen

I dag har jag tagit till vara på det goa vädret.

Visst, har jag har tvättat och hängt ut tvätten men även min kropp har fått en dust av solen.
 Inte så länge utan i smårportioner. 

Det gäller att passa på ., Jag vet inte när jag kan sitta och ha det skönt nästa gång.

Tid har också funnits för ett besök hos min pappa + en fotbollsmatch.
Om någon undrar så är vi lite idrottsfreakar i den här familjen.

Själv spelar jag bara bowling nu för tiden. I min ungdom var det även Simning, Jazzdans och lite fuskande i fotboll och handboll.
När ungarna kom var det volleyboll på schemat.( Vi var ett gäng tjejer som samlades under många års tid i vår gympasal.)

Övriga familjemedlemmar är lite galna de också.




7 kommentarer:

Veiken sa...

Vi är rätt galna här också..... det är härligt att vara lite galen :) Kram

Carina Sjölund sa...

Jag tog med mig blommorna ut i solen,och satte om dom där :) Men utan jacka kunde man inte vara, lite smått kyligt fast solen lyste!
Kramen på dig♥

Anonym sa...

Solen har visat sig hela dagen i Stockholm.
Så jag passade på att sitta ute en stund och läsa, men det var kyligt.

Men man behöver frisk luft, imorgon kanske det regnar

kram

Siita sa...

Har varit o grattat dottern idag som fyller i morgon. Plantera ska jag göra i morgon. Kram

Lisbeth sa...

Låter som det varit ett makligt tempo idag. Dessa dagar är viktiga att stoppa in lite då och då.
ha en fin start på veckan

Fenixmonas sa...

Här kunde vi njuta av solen fram till tre, sen var den borta...så jag bara hoppas att den får komma fram tills på torsdag! Kramiz

Sand mellan tårna sa...

Höll också på med massa idrotter när jag var yngre. Skulle utbilda mig till idrottslärare och gick en idrottsledarutbildning men sen kom annat "ivägen" och jag la det på hyllan.