tisdag 29 maj 2012

Plantering förbjuden

Hej!
Trulls här igen och gästbloggar.


Jag har flyttat och på det här nya stället har matte fixat så att jag kan vara på balkongen och får frisk luft.
Jag försökte först att ta lite luft från fönstret men jag ramlade ut.
Hög högt högt.
Jag ramlade 3 våningar ner.
Nu kan jag sitta på balkongen i min egna låda.


Fast matte säger att den inte är min utan att hon ska plantera i den.
Då säger jag.
Jag flytt int`.

Syrran gillar också läget.
Men hon fattar visst inte att det är lite trångt.
Jag ska be matte köpa en egen kuppe till Elsa.

3 kommentarer:

Tweety sa...

Smart att använda blomsterlådan till en "kattsoffa" då får kanske ta patent på den ;-) Ha en bra kväll. Kram

Ama de casa sa...

Nu får du bevaka din fina låda noga, Trulls!
:-)
(Och ramla inte ner igen, va? )

Sand mellan tårna sa...

hahaha sötnosar! Stå på dig Truls=)