tisdag 18 september 2012

Visning

Jag har egentligen sovmorgon men måste upp tidigt.
De ringde igår från Vätterhem som pappa hyr av och undrade om de kunde visa lägenheten idag kl. 11:00.
Visst det är OK.
Men jag känner att jag måste dit och plocka ordning lite först. Vi håller ju på med att packa och det finns grejer strödda lite här och där.

I kväll ska jag följa med gubben till hans bowlinghall. Under tiden han tränar ska jag fixa nya insatser till hålen i klotet.
Under vintern har jag annars tänkt gå och simma medans han tränar. Hans bowlinghall ligger granne med Rosenlundsbadet. 


8 kommentarer:

Sand mellan tårna sa...

Hoppas det går bra på visningen.

Anonym sa...

Mors,,Ja du tjejen nu går vi mot kallare dagar,inte så kul,vi får hoppas på en fin höst och en snäll vinter..Hoppas du får ordning till visningen..Haé Kram.

Yvonne sa...

Godmorgon! Skönt om ni blir av med lägenheten fort. vad då insatser i hålen?? Jag trodde att det var vanliga hål i kloten...Dom ostfrallorna satt som en smäck! Ha en bra dag! Morgonkram!

Mita sa...

Jag har faktiskt aldrig hållit i ett bowlingklot måste jag erkänna.
Det låter helt perfekt att simma medans gubben din tränar.
Önskar lycka till med visningen.Det är alltid skönt när det rullar på...
Kramiz♥

Gilla sa...

Godmorgon, men du är väl uppe redan och hjälper till med städningen?

Jag har inte spelat så mycket bowling precis, för jag har ingen bollkänsla.

Sv: Den som gjorde i ordning fisken igår, skulle överhuvudtaget inte jobba med mat. Men annars har de goda kebaber.

Kram/Gilla

Siita sa...

Hoppas visningen gick bra. Här skiner Klara mellan regnskurarna. Kram

♥ Carina ♥ sa...

Hoppas det gick bra på visningen. Simmning är bra motion, fast jag tycker det är roligare att bowla ;)
Kram

Anonym sa...

hej! Jag har varit hos tandläkaren och dragit ut en framtand idag. Det regnade lite på eftermiddagen men nu ser jag ljusa kanter igen. Ha det bra !