onsdag 28 november 2012

Vilken dag!

Jag började klockan 10 och när jag kom till jobbet hade de datorproblem.
Efter gårdagens uppgradering av Windows kom vi idag inte in i vårt program.
2 tandläkare hade glömt stänga av sin dator i går kväll och dessa två datorer fungerade. 
När jag kom ner till jobbet så samsades hela personalen om dessa två "burkar".

Av IT-supporten hade alla blivit ombedda att gå vägen över Internet in i programmet. Men enligt mina arbetskamrater funkade inte det heller.
Jo men visst fungerade det om man gjorde på rätt sätt.
Jag fick gå från rum till rum och släppa på dem.

Efteråt kände jag mig som Dagens hjälte.




3 kommentarer:

Veiken sa...

WOW! Så härligt att fixa det som ingen annan kan.....
GRATTIS! Du är duktig du. :) Kramar

Veiken sa...

Glömde: Jag får kalla dig: Lilla Norrsken hädanefter ;) KRam

Mita sa...

Härligt att känna sig som en hjälte. Så du är duktig på datorer,ja det skulle man önska att man var ibland, nu får ena sonen komma och hjälpa mor sin..**
Kramar*