onsdag 26 december 2012

3,5

3,5 vadå?
Plusgrader här i Jkpg.

Snön smälter fort i den värmen och det blöta som kommer uppifrån hjälper till så gott det går.
Hade jag haft ett par skridskor kunde jag tagit mig en tur på gatan utanför huset.

I dag blir det middag hos svärmor men innan dess har vi bokat en bowlingbana

Gubben och sonen ska bränna,ite kalorier.
Själv står jag över efter ett litet fall här hemma för snart två veckor sedan.
Jag har tappat känseln i halva vänsterfoten och en sena på baksidan av knävecket stretar emot.
Blir jag inte bättre får jag nog uppsöka läkaren.



3 kommentarer:

Ama de casa sa...

Här är det också tö, halt och regnet hänger i luften... Finare när det är vitt och några minus.

Hoppas knäet skärper till sig!
Kram

Anonym sa...

Hej du,,Oki,då har du en Frattisdag i dag då..Hoppas dina besvär släpper,om inte sök hjälp,,Ha en skön fortsättning på helgen.Kramen.

Siita sa...

Just nu har vi disigt o -1 grad. Så än blir det inget regn. Har snöat lite på morgonkvisten. Sök upp läkare med ditt ben. Kram