tisdag 11 december 2012

Det blir fel hur jag än gör.

Vilken natt. 
Min rygg har värkt och jag har haft svårt att sova.
Jag tror det är ischias för det kom hastigt förra helgen och värken går ner i vänsterbenet.

Det blir bättre när jag lägger mig i Psoa-ställning men så fort jag sitter så börjar smärtan sprida sig.

Sitter är det jag gör på jobbet.
Idag ska jag försöka höja skrivbordet. 
Det finns möjlighet till det men det gäller att alla sladdar hänger med i höjningen.

Jag får reda upp i härvan först. 


Det betyder att jag måste under skrivbordet och där möter nog uppdraget på patrull. Ryggen tillåter inte den arbetsställningen.


Hur man än vänder sig så har man rumpan bak.





4 kommentarer:

Anonym sa...

Nä vi får väl gå på sidan om,övergångsstället,,Jag undrar vad det ska bli för tok härnäst..Haé Kram.

Ama de casa sa...

Stackare... Du kan väl be nån att hjälpa dig med sladdhärvan så du inte förvärrar det hela?

Veiken sa...

Men oj - kan du inte få hjälp av "någon som kan"? Kram Krya på dig.

Petra sa...

AJ, ont i ryggen är aldrig kul.Hoppas det släpper snart.

Kram