torsdag 27 december 2012

Inga mer övningar

Dags för bowlinghallen igen.
Gubben ska spela tävling,
Den där som jag spelade förra året och gick så långt att jag fick problem med min höft.
Om jag ska spela i år?

NEJ!

Här ska vilas.
Jag var ju på VC i förmiddags och av dem fick jag en ultraljuds-remiss.
Det är tydligen så att jag har en blödning som ligger och trycker på nerven som går ner på utsidan av benet och på utsidan av foten. 
Om det inte släppt inom 1 vecka blir det remiss till ortopeden.
Något positivt hade fallet med sig.
Min ryggvärk släppte helt.
Vilket troligtvis beror på att jag sträckte ut ryggen i fallet.



5 kommentarer:

Siita sa...

Inget ont som inte har något gott med sej. Ja du får vila dej frå klotet. Kramar

ansepanse sa...

du gör rätt som vilar, annars kan det ju bara förvärras
det där med reservdelar är nog bra men inte så att man blir liggande som ett kolli, utan ett friskt liv, då gör det ju kanske ingenting att bli gammal
kramar

Nett sa...

Bra beslut om att du inte skall spela, vila du upp dig. Matta ja, det skulle jag vilja ha det med ;)

Camilla sa...

Vila är nog den bästa medicinen.
Vad bra att ryggvärken gick över.
Kram!

MICKAN from QUEENS FIELD¸.•°`♥✿⊱╮ sa...

Det verkar som du har en del tv-tittande framför dig så du kan ta itu med sporten igen :)

Önskar dig ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR!