fredag 28 december 2012

Trappläge?

-5 här och det ser ut att bli en strålande dag.
Inte ett moln i sikte.

Tänk om det varit en vårdag och man kunnat sätta sig på trappan och lapa den första solen.
Soltörstig som jag är tog jag mig igår en tur till Kärringagrillen.
De har en sån i anslutning till bowlinghallen.
Felet var vara att att det på mitt solkort endast fanns pengar för 6 minuters solning.
Det var knappt lönt att lägga ner huvudet innan tiden var över.

Gubben gick inte vidare i tävlingen utan får se fram emot att se vidare på den från åskådarplats.
Så troligtvis finns vi även i kväll i bowlinghallen.


6 kommentarer:

ansepanse sa...

här skiner också solen idag :) härligt
tråkigt att gubben inte gick vidare i tävlingen
Sv: vi testade två olika julmustar, jag dricker ju Light, ICA:s och Apotekarens, här vinner ICA:s överlägset :)
kramar

Anonym sa...

Hej du,,Här är det en kanondag,solen skiner+1 grad nu,och vindstilla,,skönt..Oj bara 6 min,då hann du inte vändsteka..Haé Kram.

diana sa...

Önskar dig ett gott nytt år :)

Anonym sa...

Ja du,,det blev inte så tokigt med Baconlindad fylld fläskfilé,,bild kommer,,smakade riktigt bra.Kramen.

Veiken sa...

Helt rätt tid för bowling nu. Mellandagsbowling måste sätta sprätt på alla julkalorier! Kramar

Siita sa...

Då köpte du väl till några minuter sol. Kram