torsdag 20 december 2012

Mina barnbarn

I dag ska de sista Julklapparna fixas.
bland annat ska gubbens inhandlas.
Vi byter inget stort med varandra men ett litet paket kan ju vara roligt att få,
Annars är det faktiskt roligare att ge.

Jag slutar tidigt idag och i morgon styr vi bilen mot E-tuna.
Gubben och jag har tar in på hotell två nätter. På Söndag åker vi hem igen för att fira Julen här hemma med sonen.
Nästa år hoppas jag att dottern med pojkvän firar Jul hos oss i stället.
Och att mina "barnbarn" Trulls, Elsa och Thea kommer hit.


Elsa


4 kommentarer:

Anonym sa...

Vi Önskar er alla en God Jul och ett Gott Nytt År !

MVH Janne o Lilly !

Anonym sa...

Hej du,,Jaha fantasin tryter,,du lägger den på din julklapp till gubben,,Kör försiktigt i morgon när ni kör mot E-tuna..Ha en riktigt God Jul..Kram.

Siita sa...

Ha en trevlig jul med dina barnbarn. När du säger så så har jag glömt en som nog vill ha paket. Dotterns Alice där vi ska fira julafton. Hon är en nakenhund. Kram

Mita sa...

Hoppas ni får ett fint julfirande,och ta det lugnt i jultrafiken..
Kram vännen**