onsdag 9 januari 2013

På fötterna



Onsdag - dagen mitt i arbetsveckan.


Även min träningsdag.
Idag ska jag upp till bevis.

Ingen känsel än i foten men ändå ska den testas. 
Kan jag inte spela idag så måste jag lämna återbud till matchen i helgen.

Men innan träningen är det jobb som hägrar.
Vi är de 10 små negerpojkarna just nu.
En efter en har personalen gått hem från jobbet pga sjukdom.

Vi får se hur länge jag klarar mig. 
Enligt läkarna ska jag vara infektionskänslig men jag har alltid varit den som har minst sjukdagar. 
Så även nu trots sjukdom.


2 kommentarer:

Siita sa...

God morgon. Du ska vila din fot. Ha det gött, nu är det kyligt här. Kram

Veiken sa...

Usch ingen känsel i foten.. Har du haft det länge? Ta inga risker så att du stukar eller bryter foten. Kramar och lycka till så att foten blir bra fort! Kramar