onsdag 27 mars 2013

Bra avtal

Det ser ut att bli en underbar dag.
Lycka för alla som är lediga och kan njuta av solen.
Själv börjar jag klockan 10 och slutar 17:00.
Därefter blir det bilfärd till bowlinghallen.
Bowlingträningen håller bara på april ut och sen kan även jag njuta av solen på Onsdagskvällar.

Ska ha med mig dottern ner till jobbet idag.
Dags för ett tandläkarbesök för henne.
Ingen kostnad just nu då hon har ett Frisktandvårdsavtal.
Det betyder att hon betalar en liten summa varje månad och sen får hon all bastandvård som uppstår under avtalstiden.

Jag gav ungarna var sitt sådant avtal när de blev vuxna. 
Bara för att få dem att gå till tandläkaren regelbundet.
Det är så många ungdomar som skiter i det. 



1 kommentar:

Veiken sa...

Jättebra! Du är ju i branschen så du vet vad du pratar om! Viktigt som bara den. Det fanns inte när jag var ung och det hade jag behövt! Kram