fredag 8 mars 2013

Ingen spridning tillåts

Vi går mot en kall helg.
Lovvikavantarna på?

Trots att det är minusgrader så klarar säkert Klara av att värma oss bara vi håller oss i hennes strålar.

Var hittar man då mig idag? 
Förmiddagen är det arbetet som väntar.  För em lutar prognosen för altantrappan.

Men det är inte så säkert. Dottern har aviserat om att hon vill ha med mig på en tripp till A6.
Men i går kväll hade hon feber och vi får se när hon vaknar hur det är i dag.
Hon ska banne mig inte upp och sprida sina bacillusker i köpcentrat.
Det är det så många andra som gör.
Är man sjuk ska man hålla sig hemma.
Inte arbeta eller springa runt på stan.


3 kommentarer:

Znogge sa...

Det håller jag med om! Bacillerna virvlar för fullt ändå!

Ha en fin fredag

Siita sa...

God morgon. Hoppas hon mår bättre idag då. Får se om vi ska åka till Nora i em lr i morgon. Ellinor ska ha ägg. Ser ut som om Klara kommer hit idag oxå. -8.5 här. Kram

Yvonne ♥ sa...

Godmorgon! Det blåste rätt så rejält igår.Jag har låg tyngdpunkt så jag blåser inte bort så lätt Ha en bra dag!! Håll dottern inne om hon är sjuk!!!Morgonkram!