torsdag 6 juni 2013

Tålamodsprövning

En ny grill har inhandlats och den levererades i ett platt paket.

Jag trodde i min enfald att det var ett lätt arbete.
Tji vad det var.
Nu har jag skruvat och mixtrat i 2 timmar men den sista hyllan får jag inte att fungera.
Allt annat är klart.
Gubben?
Han har inte tålamod att sätta upp saker utan det är mitt jobb.

Det går att använda grillen . 
Det är bara den lilla hyllan som ska följa med locket upp som inte vill vad jag vill.

Det värsta var att jag stod i vår pensionärskuvös och mixtrade.
Varmt?
Bara förnamnet.

2 kommentarer:

Veiken sa...

Jösses vilket jobb du fick. Strunta i grillen och ta ugnsgrillen istället. Tålamod är INTE min bästa gren! Kram

Melody and M.E sa...

Oj, jag blir helt svettig bara av att läsa ditt inlägg!
Kram
Melodys matte