tisdag 9 juli 2013

Fegisar

Så har man tagit årets premiärdopp.

Jag fick "fel" gubbe med mig i det blå.
Min egen hade tusen och en ursäkter på varför han inte ville bada.
Den enda han inte försökte med var att det var kallt.
Han skulle bara vågat. Det var dryga 20 grader och riktigt varmt i vattnet.

Nu har jag duschat av mig saltet från kroppen och har äntligen fått fart på Internet.
Dålig täckning är bara förnamnet här.

 I morgon bär det av ytterligare söderut.
En liten tripp till Tyskland står på schemat.
Undrar om det inte är den billiga ölen som drar.


4 kommentarer:

Siita sa...

Jag vill med till Tyskland. Men jag har ju kompledigt tills dotter åker hem. Kram

Veiken sa...

Oh, så härligt! Jag har premiärdoppet kvar! Får se om jag hoppar i den här veckan....jag tror att det är lite kallt! ;) Trevlig resa! Kram

Fenixmonas sa...

Hu, alldeles för kallt för mig! Fast ungarna badar för fullt nu! Kramiz

Anonym sa...

Det var modigt gjort av dig ! Ha det bra !