torsdag 8 augusti 2013

Dagens varning

Dagens varning kommer från NASA.
Solen är på väg att vända.

Resultatet blir ett stormigt rymdväder.
Nja, där har jag inga planer på att vara.
Värre blir det kanske med de klimatförändringar som också spås komma som en följd av solens omvändelse.

När det kommer att ske?
Om ca 3-4 månader sägs det.
Solens nordpol har redan kommit i övergången.

Nu kanske vi inte ska ta det här så allvarligt.
Det här sker i cykler på 11 år.

Lev som vanligt och ta dagen som den kommer.
Solen är inget vi rår över.


6 kommentarer:

yvonne sa...

Godmorgon! Vi får leva som vanligt ..solen rår vi inte på!Jag brukar ha ordning på mina papper så att jag slipper ta energi för att leta efter dom.Kram!

Siita sa...

God morgon. Nej det behöver vi inte oroas för. Kram

Melody and M.E sa...

I dag ser jag inte en skymt av solen, men en svalare dag får man väl stå ut med! Kanske orkar ta en dust med jordgubbslandet som ska rensas och fixas till inför nästa soliga sommar!
Kram
M.E

Fenixmonas sa...

Nej, det lär bli som det blir oavsett vad vi tycker om det hela...Vi får väl bara hoppas att omvändelsen går någorlunda smärtfritt! Kramiz

Anonym sa...

Det kommer bli stora störningar på radio och TV då magnetfältet påverkar radiosignalerna. Ha det bra !

Mita sa...

Nej det där rår vi inte över,lika bra att det som det kommer,dumt att oroa sig i förväg...
Kramiz♥