tisdag 27 augusti 2013

Gör inte om det.

Lite sent i säng betyder sent upp.
Tänk vad bra jag har det som kan sova ut på morgonen när kvällen blir sen.

Vi var ju hos sonen igår. På vägen dit köpte vi Pizza till oss och Falafeltallrik till honom.
Eftersom han inte var hemma satte jag på ugnen och ställde in hans mat där.
Det skulle jag inte gjort.
När sonen kom tittade han i ugnen och frågade vad det var..
Det var då jag upptäckte frigolitens egenskaper.
Den krymper nämligen i värme. 
Locket var i stort sett borta och underdelen var på väg mot samma öde.

Vädret idag?
Tunna skyar just nu och det är ju lovande för de som är lediga och kan njuta av vädret.
Lagom till jag slutar kl. 18:00 är hösten tillbaka.
För här är det höst på nätterna och sommar på dagen.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej du,,Frigolit i ugnen,Hhmmm,,ingen hödare eller???
Öl,jag tycker nog bäst omen lagom 4,5 gärna en mörk..Haé Kram.

Anonym sa...

Hoppsan..... Krymt frigulit är väl ingen hit till middag :D