onsdag 4 juli 2012

Avstår gärna

Att jag blev gravid en gång i tiden var nog en ren lyckträff.

Det tog 10 år av utredningar innan det tog sig. 
Nu sägs det att kaffedrickare har problem med att bli gravida. 
Och nu för tiden tipsar läkarna om att man ska sluta dricka kaffe, 
Tänk det sa de aldrig till mig. 
Men det hade inte hjälpt.
Jag dricker inte ens kaffe
Hade jag gjort det så hade det väl varit kört.




Men på kuppen kom jag till kaffets förlovade land.
Colombia.
Där fanns det en liten kille som så gärna ville ha mig till mamma.

8 kommentarer:

Carina Sjölund sa...

Bara ett massa struntprat, av läkarna :)
Kramen♥

Anonym sa...

Aha då förstår jag varför jag aldrig har blivit gravid, kaffetunna som jag är

Bara trams med dessa undersökningar

Hoppas också du har fint väder idag

kram

Anonym sa...

Hej du,,Vilket struntprat,om kaffet..Denna melodirebus blev kanske lite i svåraste laget kanske..Haé Kram.

Mita sa...

Ja jag säger skitprat också.Skulle man lyssna på forskarna i allt vad dom kommer fram till så kunde man varken äta eller dricka.För alltid är nånting skadligt för det ena eller andra,bhaaa.....
Lev med sunt förnuft..
Kramen och nu njuter vi av solen♥

Tomtan sa...

Så kaffe har lite med saken att göra iaf :D

Siita sa...

Jag har druckit mycket kaffe i min levnad o jag har 4 tjejer o 2 missfall. Kram

tweety sa...

Tänkte gratulera dig på namnsdagen häromdagen med glömde det. Så jag säger Grattis i efterskott.

Petra sa...

Med mina 10 koppar om dagen skulle jag aldrig fått tjejerna då ;)

Kram