tisdag 13 augusti 2013

Hösttecken?

I dag är Klara på återbesök.

Hur långt hennes besök blir vet jag inte men det är klart och tydligt att hösten är på väg.

- Kyligt på morgonen.
- Knappt inga blommor som blommar längre.
- Frukt och bär har högsäsong.

Har ni fler hösttecken?

För mig gäller också att bowlingen startar upp i helgen.
Jag har inte hållit i ett klot sen i april.
Värmen ä sommar satte stopp.
Inte sjutton går man ner i en varm källare för att spela.

 Börjar sent och slutar sent är vad som gäller för jobbet idag.
Ska hinna med en runda till A6 innan.

Än är det inte slut på mina blommor från Rosariet




1 kommentar:

MICKAN from QUEENS FIELD¸.•°`♥✿⊱╮ sa...

Att det blev lite kyligare är ju ett hösttecken här men jag har t-shirt på mig när jag går ut ändå :)
Så kallt är det inte ännu :)