torsdag 15 augusti 2013

Så länge stannar sommaren.

Händer inte mycket här.

Som många så jobbar jag och står i.
I dag ska jag bara stå i tills strax efter lunch.
Sedan blir det vila och ta ett litet shoppingbesök på A6.

Vädret ser ut att vara blandat.
Men vad jag ser så  tror jag att Jacka på gäller nu på morgonen.

Mina långbyxor får däremot stå tillbaka ett tag till.
Så långt har jag inte kommit i mina tankar.
För mig är det sensommar inte höst.
Och därefter kommer Brittsommaren.

Alltså är det sommar långt in i oktober.
Eller?






3 kommentarer:

Anonym sa...

Mors..Det har tillkommit 168 Estelle sen förra året.Ja denna morgon var lite svalare,men jag har sol så det blir varmare fram på dagen..Haé Kram.

Siita sa...

God morgon. Kalla mornar, idag +9 bara. Men Klara är här. Kram

Jenfan75 sa...

Sv: Barnen kommer hem om en vecka..