tisdag 3 september 2013

Vilken miss(e)!

Solkatter har vi alla gjort.

Men det är inte alltid arkitekter får till en.
Läs här  huset är byggt och vad som hänt bilarna runt det.
Att få till ett brännglas när man bygger hus är inte illa. Det borde gått att räkna ut.
Man kan ju inte räkna med att det ska vara mulet för jämnan.
Hur ska de nu göra för att åtgärda byggfelet?
Byta panel på hela skyskrapan?

Ett är klart.
Parkeringarna runt om är troligtvis tomma.

Någon som parkerat sig väl är Thea.


DN

7 kommentarer:

Sladdertackan sa...

Var ligger den skyskrapan?

Kissen ser ut att ha det mysigt. Vi borde lära oss att slappa på samma goa sätt.

Siita sa...

Dom får väl sprutmåla skyskrapan. Kram

Mita sa...

Men det där lär väl inte hända alltför ofta som tur är. Det är en stor miss som man borde kunnat förhindra...
Kissen på bilden bryr sig inte om såna missar..*L*...
Kramar♥

Mats sa...

Tänk om en sopcontainer full med papperspåsar står där, vilken brand det skulle bli! Dom måste byta ut rutorna mot sådana som inte reflekterar. Dyra är dom.

Anonym sa...

Naw...Så mysigt Thea har/Nospuss

Anonym sa...

Jaha så har arkitekterna lyckats ordentligt,vilka klantarsel..dom får utöka kassan för oförutsedda utgifter..Haé Kram.

Gilla sa...

Gubben min sa att det inte är klokt ju, när jag läste högt ur tidningen för honom. Jag håller med.

Sv: Vänta du med mormorandet. Du har gott om tid. Jag är gammal nog, dessutom att jag började tidigt. Hihi!

Kram/Gilla