måndag 22 augusti 2011

Dags igen

Ny dag och nya insatser.
Jobb först och sedan är det precis som tidigare flyttbestyr som gäller.
Just nu har dotterns katter blivit utsläppta från hennes rum och de har lite kattfnatt.
De får inte gå som de vill i huset på nätterna utan då är det hos dottern de är. Orsaken är att vi måste lära dem att vår soffa inte är en klösmöbel.
Men de lider ingen nöd hos dottern. 20 kvadratmeter räcker gott och väl till dem nattetid.
Väder? Jo det har vi och det är halvklart och frisk luft ute.

6 kommentarer:

Yvonne :-) sa...

Godmorgon! Ja det var ett perfekt väder igår.Det ser inte ut att bli repris på det vädret här ..Ha en bra dag! Kram!

Siita sa...

God morgon. Min katt han är ute om nätterna än, men på vintern vill han va inne. Kram

Stattinskan sa...

Ja, i natt upptäckte jag att min "söta" *fingrarna i kors* kläste på soffan. Måste också stänga in honom hos mig, det går ju inte an!
Regn har vi haft i natt, men det är varmt och skänt ute och jag har hunnit med en kortare prommis
Gomorron

Roffe sa...

Godmorgon.Idag regn och tvätta ,perfekt tvätt väder.Igår var vi i Karlsborg kollade på fästningen och GötaKanal.På e.m for pappa hem,blev så tyst.Ha en skön dag.kram

Tomtan sa...

Såg på tv, fab five, att det finns små gummitittar som man kan trä på varje klo på sin katt så att de inte kan klösa på möblerna...... FAst jag vill inte vara den som trär på....

Petra sa...

20kvm, där har dom väl att leka på ;)
Soligt men blåsigt är det här.

Kram