fredag 28 mars 2014

Förnedring

Gubben sitter och tittar på Ola-Conny och Morgan i Indien.
Jag klarar inte av det.

Det är vad jag kallar Förnedrings-TV.
Varför i herrans namn gör man ett program med två så udda personer som de två?
Jo, det är just deras okunskap och "dumhet" som det satsas på.
Kom hit allihop och se när de gör bort sig ideligen.
Och skratta gärna lite åt deras tabbar.

Nu är det ju så att jag inte tycker om när folk gör bort sig.
Brukar hoppa över sådana program.

Tacka vet jag Discovery och liknande program.
Sen har jag ju en annan favorit.
Big Bang Theori.
Ja, jag vet att de även där gör bort sig.
Men det är ju film.

Ola-Conny och Morgan är bara för mycket.

1 kommentar:

Tweety26 sa...

Morgan & Ola-Conny, kollar jag bara på om det inte finns något intressantare program. Jag gillar 2 1/2 män :-)